vrijdag 2 januari 2015

An old message in a new year







Hallo lieve mensen,
weer een vers, fris, nieuw jaar in het vooruitzicht.... fijn hè?
Ik hoop dat het voor jullie allemaal een wonderbaarlijk goed jaar gaat worden!



Hello lovelies,
another fresh, new year to start... isn't that great?
I hope it wil be a fabulous good year for you all!













Bij mij eindigde vorig jaar in ieder geval heel goed...
Ik kreeg na de kerstdagen namelijk dit leuke pakketje in de brievenbus!
Gewonnen bij Lisanne van 'Draad en praat'...
Wat een geluk!



In my case, last year ended very well ...
Because just after the Christmas days I received this cute package in the mail!
I won it at Lisanne of 'Draad en praat'...   Such luck!








En als klap op de vuurpijl (ja, haha) kreeg ik op de allerlaatste
decemberdag dit lieve cadeau van Els...
Met zoveel steekjes en liefde gemaakt ter ere van Bets.
Het heeft al een mooi plekje in onze woonkamer waar we het goed kunnen zien!



And on the very last day of December I received this sweet
gift from Els...
Made with lots of stitches and love in honour of Bets...
It already has a nice place in the living room so we have a good view!







En in het echt is ie nóg mooier omdat je er dan ook 
lekker aan kan voelen en snuffelen :-).
(Ja, voor mij hangen ze in winkels van die bordjes op:
'alleen met de ogen kijken, niet met de handen!')


Heel fijn eerste- weekend -van - 2015 allemaal,
liefs van Mirjam.



And in real life it's even better because 
you can touch it and sniff it too :-).
(Yes, in shops they have special signs for me:
'look with your eyes, not your hands!)


Have a great -first-weekend- of- 2015- everyone,
love from Mirjam.


25 opmerkingen:

  1. Congrats, Mirjam!! A super prize, enjoy. And the present in memory of Betsy is wonderful, too. Happy weekend to you as well!!
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig Nieuwjaar Mirjam !!
    Wat een schattige poes heeft Els voor je gemaakt ! En dat boekje, Winter Wonderland, daar ga je nog plezier mee hebben, daar staan leuke dingen in (ik heb het ook, daarmee weet ik het ;-)) !
    Molleke ziet het al helemaal zitten, zo te zien, spelen met bolletjes wol ! (Tsja, wat wil je, "Molleke-bolleke-wolleke"...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh, die patchworkborduurpoes is PRACHTIG !!!! Ik ga zo dadelijk eens piepen op haar blog...
    Een fijn nieuw jaar gewenst,
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy new year..!! Ik hoop dat het ook alleen maar goed brengt voor jullie! ondanks het gemis van Betsy...Geniet lekker van de give-away! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste wensen en wat is het kado van Els PRACHTIG wauw XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben zonet ook bij Els gaan kijken.
    Betsy is ENORM,
    een prachtig kunstwerk,
    een ode aan de echte Betsy.

    Ik neem aan dat iedereen in huis heel blij ermee is.

    Van Molleke begrijp ik niet zo goed,
    heb ik iets gemist?
    ik ga dadelijk in oudere posts lezen.

    Hij (of zij?) lijkt op onze Lou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig nieuwjaar!
    Het cadeau is prachtig...wauw zo knap gemaakt.
    En lief van Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful memory piece to have, it's a work of art.
    Jillxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such lovely gifts. The cat is amazing. Happy New Year.
    Hugs to you,
    Meredtih

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige mooie foto's! Lucky you met het gewonnen pakket van "draad en praat" maar nog meer luckyluck met de poes van Els... die is echt helemaal mooi! Een heel fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dear Mirjam
    I hope 2015 is a lovely year for you - it has certainly got off to a good start. The cat embroidery is beautiful.
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gewoon een beetje stil van de mooie dingen die je op je blog laat zien. Vooral de kat is prachtig! Ik wens jou en iedereen die bij je hoort een heel mooi jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah die poes met haar hartjes-neus, wat enig gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig nieuwjaar! Fijne plaatjes weer :-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bofkont!! Jij ook alle goeds Mirjam en wat een geweldig mooie kleurrijke post heb je weer gemaakt. Dat we maar veel mogen genieten van al dat moois dit jaar.
    Fijne dag en liefs, Jos♪ ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig, wat een fijn start!!!
    En weer een curieuze, fotogenieke poes! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Happy New Year Mirjam! Hope it's wonderful for you. Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy New Year Mirjam, here is to a wonderful 2015 for us all xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, super leuk en gezellig allemaal! Fijne week!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat een prachtig borduursel heb je gekregen, werkelijk snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahhh your cat is sooooo cute ! mine does that too, and if I am sewing she sits on the pattern pieces!
    Happy and healthy new year to you!
    bestest daisyj x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alsnog mijn allerbeste wensen voor 2015 voor u!!!
    Die give away is geweldig eh, ik heb met de mijne al een doily gehaakt ondertussen.
    Prachtige poes ook, dat doet deugd weet ik :-) Fijn dat je zo Betsy toch nog wat bij je hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwww wat een prachtig kadoo!! Zo lief! xxx En heeft Katia nu ook Amigurumi wol?? Ik heb weer bijgeleerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, knap kado. En dan nog zo'n leuke kleurtjes wol en een lenteplantje om het nieuwe jaar mee te starten.

    BeantwoordenVerwijderen