maandag 19 januari 2015

Behind the clouds...







Nee, deze foto's zijn niet vanwege dat het 'Blauwe Maandag' schijnt te zijn...
Daar doe ik niet aan mee, ik kies mijn eigen 'Zwarte' dagen wel uit ;-)...
(Al lijkt  het haast wel of er een bom ontploft is daarachter die bomen als je
het negatief wil zien !)

Maar wel vanwege jullie allemaal!
Man. wat hebben al jullie lieve en begripvolle reacties mij enorm goed gedaan!
Vandaar dat ik 'in de wolken'  ben en heel soms de dingen al weer
wat 'luchtiger ' kan bekijken...




These pictures are not because of the fact it seems to be 'Blue Monday'...
I don't do that kind of stuff, I rather choose my own 'Black' days ;-)...
(Although it looks a bit like an explosion behind those trees)

But because of you lot!
Your sweet and understanding reactions mean so much to me!
So that's why I am over the moon, and sometimes I can even see things a bit brighter...
(In Dutch we say: 'I am in the clouds...')







Ik had echt nooit gedacht dat er zoveel reacties zouden komen ...
Geweldig dat ik zoveel lieve (blog-)vriendinnen heb!
Ik kan alleen maar heel dankbaar zijn...

Ik kom er nog niet zoveel aan toe om te bloggen,
maar ik wou jullie in ieder geval even laten weten dat ik er nog ben en ondertussen
wel graag jullie verhalen lees en foto's bewonder...


I never imagined to get so many reactions...
It's truly awesome to have so many sweet (blog-) friends!
I am so very grateful....

I don't do much blogging yet,
but I wanted to let you know that I am still here and in the meantime
enjoy your blog stories and admire your pictures...












See you soon!

Veel liefs , 
lots of love,

Mirjam.




22 opmerkingen:

  1. Een poes in een doos, heel herkenbaar, Mollie lijkt al wel aardig gegroeid!!
    Goed om weer even wat van je te zien, , mooie foto, hier is geen blauw te zien,
    het zit potdicht van de mist.
    Liefs van Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi my dear and happy 2015!!!!
    I see you have a new sweet kitty : she is beautiful!!!!!!
    May I send you a big big hug ???? It's nice to have you here!!!!
    See you soon, xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vorige post was me ontglipt, heb hem zonet gelezen en vind het heel dapper dat je erover praat.
    De eerste foto zegt het allemaal: behind the clouds...
    Hij heeft iets Japans, met die blauwe licht en die vette wolk.

    Jouw kattennieuwkomer wordt alsmaar mooier.
    Prachtige foto's (vooral die op het rode kussentje)

    Knuffel van een dachshund!
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, sorry that I missed your last post so just catching up now.
    I hope your clouds become lighter with time.
    Blogland can be a source of inspiration on many levels, take your time, everyone will still be here.
    Helen

    P.S not in the slightest bit appropriate BUT-love your little kitten-too cute or what?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Achhhhhh.......ik had je blogje wel gelezen maar vergeten een reactie achter te laten terwijl ik het zo ontzettend vervelend voor je vind te lezen dat je je af en toe zo voelt. De medicatie die je nu slikt lijkt me ook geen pretje. Ik neem aan dat je al veel geprobeerd hebt qua medicatie etc. Fijn te lezen dat het alweer een beetje beter gaat. Helpt lichttherapie niet? Dat nieuwe kittentje ..... Wat een schatje en mooi getekend vachtje. Hoop dat het zonnetje coor je gaat schijnen. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee lieve Mirjam, fijn dat je er bent!!
    Prachtige foto's!
    Hier was vandaag geen blauw te bekennen in de lucht, wel in mij haakwerk ;-)
    Wat is Mollie een prachtige dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lucht foto's, daar word ik nu blij van, want hier was het grijs en mistig vandaag, Ik las zo juist ook pas jouw vorige post. Ik vind het heel dapper dat je dit vertelt en ik hoop ook dat jouw poezen je in de donkere dagen wat kleur (en knuffels) kunnen brengen.
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's weer. Mooie luchten, lieve poezebeesten. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat weer een prachtige plaatjes. En wat een heerlijke poezen, liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och, hoe lief, Molleke is ongelooflijk fotogeniek !!
    Veel liefs & een dikke knuffel :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al ben je er niet veel, je word echt niet vergeten ;-)
    Je kunt die bovenste foto ook zien als een ontploft-geluks-bommetje dat jou kant uit komt - dan trek je dat bomgevoel gewoon naar de positieve kant ;-)
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dear Mirjam
    There is something so positive about seeing a blue sky, isn't there, even if the day is cold. I love the cat photos - Mollie seems to be settled in very well now.
    Have a good rest of the week
    Best wishes
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Mirjam, There is an English saying, 'a problem shared is a problem halved'. I think that many bloggers edit their posts to present only the good times and keep other aspects of their lives to themselves. I know that I tend to do so. But I do hope that by sharing the facts of your depression you have some comfort in our understanding. I am very down throughout the winter months in low light levels - a SAD sufferer - so I have a small idea of how you are feeling. Keep in the clouds, with a blue sky!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar zijn blogvriendinnen voor!
    prachtig, die wolkenfoto's als metafoor!
    en knuffel Mollie maar veel want dat geeft sowieso een goed gevoel...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik las vandaag deze en de vorige post. Omdat er al heel veel gezegd is, houd ik het bij een hele dikke knuffel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En jij maakt ons weer blij met dit positieve blogbericht en héérlijke poezenfoto's. That's where friends are for! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You sound like you just might be feeling a bit better. I am sending you a big, big hug to brighten your day.
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie foto´s
    en wat een schitterend poezen beesten heb je
    Groetjes uit Zweden en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ergens over die zachte wolken trippelt jullie lieve poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is die uitspraak hierboven erg mooi!
    Hij ontroert me.

    Even dit over je vraag over wie de foto's van mijn handwarmers heeft gemaakt. Ernstig nu: mijn dochter. Ze is nog vaak thuis (ondanks het feit dat ze in Brussel woont) en vindt het niet erg om op mijn verzoeken in te gaan.

    Waarom ik zo'n vreemd antwoord op mijn blog gaf?
    Onze kinderen zijn qua foto's oververzadigd. Vermits ik hen veel te vaak heb gefotografeerd tijdens de laatste 29 jaren, willen ze NOOIT nog op de foto (tenzij hoogst uitzonderlijk)
    Om die reden zeg ik hen vaak wanneer ze er bijzonder fotogeniek uitzien:
    voillĂ , ik heb een imaginaire foto gemaakt met dat ding dat ingebouwd zit achter mijn ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach zo ;-)! Ik zag je al allemaal toeren uithalen met een fototoestel op je hoofd enzo....
      Mijn zus en ik doken op een bepaald moment ook steeds weg als er weer een foto gemaakt werd!
      Daar kun je overheen groeien, kan wel even duren :-)...

      Verwijderen