donderdag 20 december 2012

So you think you can origami?


Nou nee hoor, maar gewoon wat vouwen is ook best!
Ik kon nergens leuk en hip vouwpapier vinden hier in de 
buurt, dus werden het memoblaadjes in fijne kleuren.
Nu nog even bedenken wat ik met deze sterren ga doen... ;)

No, I don't, but just doing some folding is also nice!
I couldn't find any hip and fun foldingpaper in our area
so I bought this memo paper in beautiful colours.




Whaaaaaa...@##$$$%#*^^^...  en grrrrr....


Wil je ook een poging wagen ( bij mij waren het heullll veullll 
pogingen hoor...) om deze sterren te freubelen?
Ik vond de uitleg hier.
Uhhh... maar nu even niet want waar had ik het ook alweer 
vandaan???? Mens, schrijf toch eens wat op!!!
Ik zoek nog even verder hoor...komt goed...
Update: gevonden!
Het is hier te vinden... en bedankt voor uw geduld...

Do you want to make these stars yourself?
I'll keep searching for the "pattern" because I don't know
where I got it from anymore... somewhere on the www...
Update: found it! Over here...



In ieder geval... deze maakte ik ook nog en dat wordt hier
uitgelegd, echt waar!
Ze zijn heel leuk om te maken als je eenmaal hebt uitgevogeld
hoe het werkt ;)
Deze papiertjes vond ik een tijd geleden bij de Action...


Anyway... I also made these and you can find the "how to"
over here!
They are great fun to make once you figured out how it works ;)





24 opmerkingen:

  1. hahahahahahaha wat breng je het weer geweldig !

    prachtig gedaan trouwens ook leuk dat de kat mee helpt, gaat hier dus ook altijd zo. Ben ik aan het haken, is ineens mn wol op omdat een kat het doorgebeten heeft :-)

    Fijne dag
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, dat doet Pippi ook! Hoor je ineens wat geknaag.....
      Jij ook nog een hele fijne dag Ellen!

      Verwijderen
  2. Haha, die pootjes. Maar mooi hoor, die sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik wil NU die sterren gaan vouwen, maar dan moet ik nog geduld hebben ook! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik poging op poging moet blijven doen dan hihihihihi
    Vouwen is niet mijn ding hahahahahaha
    Maar het gaat jou toch goed af meis! Prachtig!!!!!!

    Gelukkig heb je ook een behulpzaam 4 potig mormel rondlopen die graag helpt :-) Schitterend hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sterren! En wat een goede hulp heb je! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pipi is voor mij de kat van het jaar als er zo;n verkiezing zou bestaan!!!
    Ik vind je sterren knap gemaakt en zo vrolijk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I clearly remember trying to do origami when my children were smaller and getting nowhere with it.
    Okay for the first few folds but them we kind of got lost. lol
    Your stars as simple but effective and I love the rings.
    Briony
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha!! Wat een heerlijk verhaal! Zit hier hardop te lachen ;-)
    Mijn hoofd staat nu even niet naar vouwen, maar heb het al bewaard voor andere momenten.
    En die maffe Pippi!! Wat is het toch een beest, hahaha!
    Dank voor je vrolijke verhaal! Ik ben nu weer heerlijk ontspannen!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi zo, zo houden we elkaar een beetje op de been ; )!

      Verwijderen
  9. Erg leuk! Enne die kattenactie is erg herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha ik zie hier wel een nieuw tv programma in 'Origami with the stars' (u snapt het woordgrapje vast)
    Poes vermaakt zich ook zie ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo hé! had je een dagje vrij?(of drie).
    tis weer erg mooi geworden allemaal. moest ik ook maar eens doen; vouwen.
    we hebben gelukkig geen poes, wel een hond.
    maar die loopt niet over tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We hebben ook zo gezellig kat, je sterretjes zijn PRACHTIG Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan, ik vind ze geweldig, zo strak gevouwen! En die foto's met je kat zijn ook lollig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou van mij mag je door naar de finale hoor!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die sterren zien er echt perfect uit, heel professioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are truly beautiful! I love the colours. Thank you for sharing these :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend
    Vanuit Zweden, wensen wij jou en je familie hele fijne kerstdagen toe, en een heel gelukkig 2013 met veel liefde geluk, en vooral gezondheid, en veel handwerkplezier, volgend jaar dat we samen mogen delen
    Liefs Joke en Angus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zeg nieuwe blognaam: Stins& Pippi!
    Super leuke knutsels van papier..even geen geduld voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, die katten!
    Mooie sterren, die heb ik even gepind.

    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen