vrijdag 30 november 2012

This week I saw: lots of dots



Kijk nou wat ik voor leuks vond laatst met winkelen!
De kleinere paddestoel is een eierwekker en de grotere een spaarpot.
Dat lieve rupsje ken ik al m'n hele leven zo'n beetje...
Vroeger stond hij bij mijn moeder in de letterbak; je kon 'm op je vinger zetten omdat er 
aan de onderkant een gat zit....
Nu ik zelf weer een letterbak heb kreeg ik 'm samen met een paar andere leuke
letterbaksels van m'n mam.
( Hé, leuk woord, letterbaksels : D )
De paddestoelen kocht ik bij Flying Tiger.


Look what a nice things I found when I went shopping this week!
The smaller toadstool is an egg timer and the larger one is a moneybox.
The sweet little caterpillar I have known for almost all my live...
It used to be my mother's, but she gave it to me for my typecase thing...
( I still don't know the proper word for this thing...)
I bought these toadstools at Flying Tiger.




Deze kleine knijpertjes komen van Dille en Kamille.
( Ook een webwinkel !)

These tiny pegs I bought at Dille en Kamille.
( They also have a webshop!)




Natuurlijk moest madam er ook weer bij zijn...
Nou ja, het levert wel een mooi plaatje op : D

And of course miss Pippi ( no, not "Piggy" ...) had to be there too...
Anyway, it makes a nice picture, don't you think so : D ?





14 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaa die paddestoelen staan ook op mijn lijstje voor als ik weer naar Flying Tiger ga....! Zo tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en hip, de paddenstoelen en de retrorups!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very lovely little toadstools ... they make me imagine little fairies living in them ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat gezellig rood met witte stippen. Lief rupsje ook.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je rood met witte stippen zijn leuk maar je poes steelt absoluut de show, wat een prachtige foto

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto van de poes en haar schaduw is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja mooi die schaduw van poes! Paddestoeltjes altijd leuk. Ik heb er een heel stel bij de kerstversiering zitten die binnenkort weer naar beneden mag. Letterbaksels!? klinkt wel een beetje als misbaksels hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotjes en wat zit poes er mooi bij,
    en wat levert dat een prachtig plaatje op

    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik herken de liefde voor rood met witte stippen, geweldige paddenstoelen en samen met de poes een
    prachtig plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is toch echt een fotogenieke kat hé :-) Ik smelt van die pootjes! Die letterbak geraakt stilaan vol met allemaal leuke letterbaksels. Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen