dinsdag 27 november 2012

Gone shopping


Vandaag weer eens ouderwets gewinkeld met een goede vriendin;
natuurlijk eerst even beginnen met een goede bak cappucino!

Today I went shopping with a good friend ;
of course we started with a decent mug of cappucino!



Van deze geurkaarsjes heb ik er meestal wel een paar in huis...
Ze ruiken ook zo lekker als je ze nog in het doosje laat staan.

I always have a few of those scented candles at home...
They also smell nice when they are still inside their boxes.


Een van mijn gouwe ouwe favorieten onder de winkels: Dille en Kamille.

One of my all time favourite shops: Dille en Kamille.


Ik ben het duidelijk niet meer gewend om de hele dag te winkelen!
Blij dat ik nu weer met sloffen en al thuis op de bank zit...;-)
(Zou ik soms oud worden...? Je zou het haast denken....).

I'm clearly not used anymore to go shopping for a day!
I'm very happy to be at home on the couch again....;-)
(Am I getting old? I guess so....).


17 opmerkingen:

  1. Urgh...I can't stand shopping either, I like the idea of it but I get hot and tired after about half and hour :o) Much better to sit on the sofa and do it all from there..that cup of coffee looks awesome though. Lots of love xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That coffee is amazing! That shop looks pretty great too! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woooww... jaloers! en die koffie ... woooowww! Nadien kan bankhangen meer dan deugd doen, heb je wel verdiend na zo'n shopprestatie en zo'n koffie leeg te slurpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh Dille en kamille! Jaloers! :D Heb je ook nog buit gemaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha,jazeker... heb er alleen niet aan gedacht om er foto's van te maken...:(
      (en er zaten ook heel wat Sint kadootjes bij, vandaar!)

      Verwijderen
  5. Haha, ik ook snel moe van de stad tegenwoordig. Ik kan gewoon niet meer tegen slenteren en traagheid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Dille en Kamille kan je zowat een hele dag rondhangen, dat met slofjes op de bank neerploffen ... ik weet er ook al alles van :-) Niet mee inzitten, gewoon handwerkje pakken en nagenieten, zo wil ik wel oud worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig winkel is dat, nu daar kan je zeker een paar uurtjes doorbrengen
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw Dille & Kamille!!! Heerlijke winkel!!! Hier jammer genoeg niet heel dicht in de buurt.
    Wat een heerlijke foto's! En die koffie, hmmmmmmm!
    Gewoon lekker nagenieten met je mooie slofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat n heerlijke foto's. Maar dan is thuiskomen ook erg fijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh that coffee looks divine ... I think I am getting old too ... I can't cope with a full day shopping either ... thank god for online shopping ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook zo een bak koffie graag!
    Gezellig dagje met fijne winkeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooo wat heb je een leuke blog!!!
    Die foto's van die koffie! Yes please.
    Ik volg je !
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De geur in de Dille & Kamille maakt me altijd meteen blij zodra ik daar binnenkom!

    BeantwoordenVerwijderen