dinsdag 6 november 2012

Cake and case



Weer twee cakejes erbij!
Die driehoekige wou eerlijk gezegd niet zo goed lukken....
Deze op de foto is poging nummer twee.
Ik heb zitten foeteren en was bijna afgehaakt...
( wat kun je toch een hilarische woordspelingen maken met "haken"!) : D
Het lag niet aan het patroon hoor Grietje!

Another two little cakes!
The triangle one didn't work out the first time, on the
picture you see attempt number two.



En kijk: ik heb een startje gemaakt met het vullen van m'n
letterbak, bedankt voor alle leuke reakties gisteren!
Eigenlijk wel heel leuk om verder te speuren naar andere
kleine frutsels die er in kunnen staan!
Weer een kringloop reden... alsof ik die nog nodig had ;-D

Look: I made a start with filling my new typecase!
Actually I think it's fun to look for more little 
items to put in there!
Another thrift reason... as if I needed one ;-D


16 opmerkingen:

  1. Een hele goed kringloop-nog-maar-een-bezoekje-brengen-reden :-)

    Maar goed dat je niet "afgehaakt" bent meis. Ze zijn zo leuk geworden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed zo het begin is gemaakt! De gehaakte cakejes passen natuurlijk niet in de vakjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk schaaltje staat daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cakejes!! Ik zou er bijna een hap van nemen...
    Een mooi begin in je letterbak! Je zou nog een raampje kunnen maken tussen de kabouters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erbovenop dan maar..
    mooi hoor! (én ondertussen loop ik al 5 achter)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de banaan prachtig geworden, heel mooi gelukt hoor.
    Ik heb bij meer mensen gelezen dat er wat moeite was met dat patroon.
    Gelukkig gaat de kersen petit makkelijker.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love those little cakes! And your printers tray is gorgeous!
    Victoria xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed begonnen ... is half gewonnen! Cakejes om op te eten, en die letterbak wordt vast een pronkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je letterbak ziet er al super uit! Nog veel lekker (!) haken ;)
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Begint er al allemaal heel erg goed uit te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oww no.2 van de banaan is erg mooi geworden!! is banaan met advokaat geworden.. geloof ik !!!
    en je letterbak vullen.. oww wat leuk.. al die kleine rommeltjes die het waard zijn te bekijken er inzetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om in te bijten, enig
    Je letterbak zal mooi worden met herinneringen
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je moet wel nog heeeel veel vakjes vullen! Vroeger stonden er van die mini dingen van tin in. Leuk om af te stoffen :P
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De doorzetter wint.. Ik heb al jaren zo een letterkast. Zit vlugger vol dan je denkt hoor.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen