vrijdag 6 april 2012

This week I saw...


..... tijdens het uitmesten van de schuur nog een wespennestje.
Eentje had ik al eerder gevonden en bewaard omdat ik het zo'n 
kunstwerk vind, de tweede is nog iets mooier omdat je daar
goed naar binnen kan gluren.
De oorspronkelijke bewoners zijn gelukkig verhuisd... nooit last 
van gehad ook!


Een ander denkt vast: "wat zijn dat voor vieze lelijke ballen",
maar als je goed kijkt zijn ze zo mooi!
Ze zijn haast papier achtig en heeeeel fragiel en knap gemaakt;
ik vind het Kunst!


....another small waspnest when cleaning out the gardenshed.
Fortunately the original inhabitants had already moved !
You might think: "what are those ugly balls ?",
but I consider them Art!


11 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi!! Ik moet bekennen dat ik zoiets nog nooit gezien heb!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit. Heel kunstig gemaakt.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! something totally different :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi. Ik heb de bovenste foto even vergroot omdat ik dacht dat je er witte kuikentjes in geplaatst had. Was helemaal niet waar dus.
    Echt kunst ja.
    Wespenkunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben het helemaal met je eens! Wat een kunstwerkjes. Dat die kleine irritante rotbeesten (sorry, voor wespenliefhebbers), zoiets prachtigs kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit is ook het enige leuke wat ik van wespen kan verzinnen...

      Verwijderen
  6. ja wij hadden vorige zomer ook zo'n kunstwerkje in de tuin! Het ligt nu binnen in de kast op een mooi plekje! Heel bijzonder inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooi idd ik heb namelijk eerst ff zitten kijken naar wat het zou kunnen zijn, ik had het niet als zodanig herkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist niet dat ze er zo uitzagen, weer wat geleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig zeg! Dieren zijn ook kunstenaars!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen